Lovekiller

Har ni hört den låten med Darin? ( menar min rubrik ) Gillar inte Darin sådär speciellt men den låten är ju himla bra... sitter faktiskt just nu och diggar den på hög volym innan Marcus kommer hem från jobbet. När han kommer hem ska vi laga vår favorit middag och bara mysa. Efter middagen kanske det blir en tjejsnacksträff med Jempa.

Idag har jag umgåtts med Malin, vi har varit och handlat skolsaker och vi har haft manikyr hemma hos henne. Så nu är mina tå naglar röda och fina och mina vanliga naglar är ljus rosa. Så nu är ja snyggare än vanligt!

Hm, om mindre än två veckor börjar skolan.. De känns as kul och as tråkigt. Schemat suger men jag får träffa bästa klassen igen, alla samtidigt, och sen är det ju faktiskt sista året..FYFAN va jag ser fram emot allt kul vi ska göra..

Aja, eftersom jag inte bloggat så mycket under sommaren kan jag berätta lite om vad jag och Marcus gjorde under Marcus 3 semesterveckor.. Vi var på Åland i en stuga vid vattnet och bara njöööt, sola och bada och gottade oss, vi åkte ju då finlandsbåt hem och vi satt och drack i solen på utedäcket.. Har aldrig varit med om något bättre och mysigare.. Det var även liveband så vi hade de inte helt fel :) Vi har varit i Norrköping hos Marcus underbara släkt i en vecka, där fiskade vi, åkte båt, lagade goda middagar, födelsedagsfirande, badade och drack några öl och cider vid vattnet.. När vi ändå var i norrköping passade jag och Marcus på att gå på Kolmården en hel dag.. Där fick jag se mina giraffer jag längtat efter, vi åkte Safari.

Vi har varit ute i Norrtälje flera dagar i sträck och bara legat vid vattnet eller inne vid tvn..Vi har gjort massa, minns inte allt, men vi har allefall spenderat mycket tid till roliga och mysiga saker.

Jaha, nu är det bara en månad kvar tills vi flyttar till våran lägenhet.. Har börjat packa idag faktiskt, skruvat ner hyllor och dammat och städat..Finns inte så mycket att packa än, vi behöver ju sakerna en månad till, men blir väl storpackning om två-tre veckor.. Kan någon vara gladare än vi?? :D

Nu ska jag åka och hämta min älskling och handla lite.
Ha det bra, så skriver jag imorgon igen.. Garanterat.. mig blir ni inte av med nu.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0