paranoid

hej.
sitter just nu o inväntar Emelie, vi ska äta lunch på pizzerian och sen hem till mig och göra något mysigt, sen kör jag hem henne. Jag är ashungrig men hon åker inte förrän om en halvtimma. man ba tack!!!

igår jobbade jag på en grabbkväll, det var superlyckat, när jag drog runt tio började det garanterat bli fest, haha.. 5 timmar gick hur fort som helst, gjorde mat, dukade, dukade av, hällde upp nubbar och ställde fram vin, himla roligt. kanske något jag vill fortsätta göra? blir lite svårt när man valde barn och fritid istället för hotell restaurang :) men lite extra jobb då o då.

det är fint väder idag, det gör mig glad, fast det är aldrig sånt väder som man kan ligga o sola o bada i, det ska allltid vara en massa moln. hatar det..aja, ska allefall vara med emelie nu, sen när Marcus slutar jobba så ska vi umgås, vi ska mysa för det behöver jag sa ja, och vet ni varför jag behöver de? Jo för jag ska upp vid halv sju imorgon bitti och gå till skolan och de behöver jag stöd för haha, jag oooooorkar inte.. har längtat hit men nu orkar jag inte..så ikväll ska jag fixa någon god middag tills han kommer hem.

Det är 23 dagar kvar tills vi flyttar :D jag vet inte vad jag ska packa :s .. vi behöver ju allt de sista tre veckorna här, så de e svårt att packa ner något. har ju börjat lite me hyllor.. tänkte fixa lite papper , tidningspapper så man kan linda sakerna så de inte går sönder.. men var hittar man så mkt papper?
måste också snart gå o panta alla mina pantsaker, har ju hur mkt som helst. d gör jag någon vecka innan vi flyttar. hoppas jag får en roligt slant.

jaja, nu ska jag fixa lite saker...
JAG VILL TILL IKEAAA! jag tvingar med mej marcus dit nästa helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0