Save tonight

Hej igen..

jag hade 18 läsare såg jag nu. häftigt populär jag är.. nästan som storbloggarna..
nu ligger jag i sängen, marcus ligger brevid och snarkar..jag kan därför inte sova så då tänkte jag vara shysst att blogga för alla erans skull som läser, alla mina miljoner läsare :)

Imorgon ska jag jobba.. sen ska jag och Marcus ut till norrtälje och bo där under natten, mys :)
Min mamma bor där så vi brukar sova där ganska ofta. Vi har ett eget lite krypin.
Efter jobbet ska jag FÖRMODLIGEN ( alex har inte svarat på mitt sms än men men ) hem till Alex och ta en kopp te innan man beger sig mot Norrtan.. Svara på mitt sms nu alex, jag vet att du läser min blogg.

På söndag ska vi fira min syster som fyllt 22, då blir de middag och hela fadderullan med familjen. Jag och Marcus skulle egentligen åkt till Uppsala till hans morfar men de fick ju bli inställt då eftersom min syster hade födelsedagsmiddag.

Föresten jag har fyndat idag. Jag hittade ett par assnygga jeans på H&M idag för 99kr. Jag har aldrig köpt ett par jeans på H&M förut, men de här satt som en smäck och kostade bara 99 kr. Fanns i olika jeans nyanser så kanske köper mej ett par mörkare en annan dag.

nejni, nu ska jag släcka lampan och lägga mig tätt intill det finaste jag vet.
Godnatt

En gammal bild på oss från 2008 :)

Kommentarer
Postat av: Alexx

Ja läser inte din blogg!... Råkade bara glida förbi hehe! Och ditt sms har jag missat men läser de nu puss puss! ;-)

2010-08-12 @ 08:34:40
URL: http://alexx02.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0