we cant back down

Holllllla.

Ligger på sängen just nu med mackor brevid mej. Är fortfarande sjuk, men ska snart hoppa in i duschen för ska åka och jobba om en timma.
Jag har börjat med min medicin ( örondroppar ) igår och det är så jävla jobbigt, en gegga man ska spruta in i örat flera gånger per dag, jag hör ingenting på höger öra och det rinner kräm ur örat och e bara ÄÄÄCKLIGTTT. Krämen menar jag då är medicinen, inte någon örongegga. Det är super vidrigt..
Kan inte ligga åt höger med örat på kudden då rinner det ut.. Mys.
Får sitta still när jag e med barnen, de får leka ensamna. Annars får de gegga på siog.

Igår var jag och Marcus på middag hjos min far och firade min syster. Det var jätte mysigt, åt god mat med massa efterrätter. På vägen hem svängde jag förbi Jempa och träffade henne en stund och pratade lite och sen åkte jag till min andra syster och hennes familj där även mamma var och fikade lite, sen åkte jag hem och kröp ner med min älskling i sängen och tittade på True blood. Halv bra tycker jag att det är ..

Idag är det en vecka kvar till skolan börjar.. en vecka. gud va jobbigt.. det är så  mycket stress överallt..
Hur ska min ekonomi gå ihop? Hur mycket kommer jag orka jobba? Hur mkt kommer jag orka plugga, hur ska jag orka de långa dagarna i skolan? Blä, tredje året kommer bara vara stress plugg och jobb.
Men sen tar jag STUUUDEEENTEEEEEEEEEEEEEEEEN. eyea eyyaeahhe.

Det är jätte fint väder ute, vill sola o bada men får inte.. ska jag vara blek tills jag kommer tillbaka till skolan?
nej tack.. imorgon skiter jag i mitt öra och solar maaaaassa. förhoppningsvis är det fint väder då också. annars blir det en trip till solariumet med Sandra.

Efter jobbet ska jag åka ut till Vaxholm och sätta mej ner på ett litet möte..
Så vi hörs senare ikväll..bye bye bye

Saknar Erika kom jag på nu.. var aldeles för länge sen vi sågs.. :( <3
vad små vi var

Kommentarer
Postat av: Erika

<3<3<3 för länge sen

2010-08-17 @ 00:57:39
URL: http://eflowertwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0