We gonna light it up like a dynamite

heej.
Jag är sjuk..ska till doktorn nu och titta i öra och hals. och där kan jag lova att de hittar massa sjukdomar.
har så otroligt ont i örat.. jag uppdaterar med mer info efter mitt besök hos doktorn kl 8.
Har inte ett öre så har egentligen inte råd att gå till doktorn, men man kan vell ta en såndär faktura? ingen har haft något svar på den frågan så jag ställer den här också..

Igår var jag med Alex, vilket var mycket mysigt. Lite tid tillsammans :) Blev lite för mycket alkohol för min del.. fyfan.. hahahah. Men de sög på tegel igår. Det var typ 30 personer där. Men jag försökte göra de bästa av situationen och supa mig full och jag lyckades garanterat. Drinkar o cider o öl.. och ciggaretter.
Dum som jag är går jag ut o super när jag redan känner att jag är sjuk, så nu idag är man bakis och jättte sjuk..två mysiga saker. Jag hoppas jag får antibiotika nu. Så man kan få sova ikväll.

Ikväll, just ikväll är marcus borta, han och jobbet ska festa ihop. Och jag ligger här hemma hjälplös, och behöver hjälp med mat och att överleva. Så det suger, får ligga här ensam. Men imorgon är han ledig då får han ta hand om mig. I förrgår lagade han kött och pomfritt och bearnese, min favvo rätt . MUMS.. vi har ingen mat hemma som man bara kan värma och sen gå upp o äta utan bara mat man måste stå i köket och laga och det orkar inte jag nu.. Så påvägen hem från doktorn ska jag svänga in på donken. Jempa ska med mej för jag vill inte åka till doktorn själv, så då svänger vi in där och sen lägger jag mig i sängen och äter och sätter på en film jag vill se, och sen slumrar ja.. Ganska mysigt endå. Bara örat slutar göra såhär ont så blir det en mysig ensamkväll.

Jag gnäller verkligen.. Jag vet inte hur många gånger jempa och marcus har fått höra att jag har ont i mitt öra idag. det e de enda jag pratar om. Bara gnäll.

Innan örat började värka, vilket hände för några timmar sen så åkte jag och Jempa till Garnsviken och tog oss ett dopp, det är dew bästa jag vet när jag e bakis, att hoppa i ett kallt vatten. Vi tänkte bada i poolen men den var inte rengjord på ett par veckor så de va bara massa äckel där i, sen låg vi på våra handdukar och pratade, UTAN att röka :) vi e så duktiga. båda håller på att sluta, röker endast när jag festar och max 1 cigg per dag, har inga problem med de faktiskt, idag har jag inte rökt något.

Nej, nu ska jag leta upp en film att ladda ner och sen göra mig lite fräsh inför doktorbesöket.
Hejsvej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte din favvorätt kyckling och pommes! hahah.. /E

2010-08-15 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0