Whats the point of doing anything?

Hejsvej.
Vet ni vad jag gjort idag?
jag har städat hela jävla huset.. sovrum badrum och kök, och jag kan säga er att de såg förjävligt ut men nu ere fint igen.. det tog 3 timmar. jag var svettig irriterad och hetsig.. Väldigt jobbiga kombinationer.
Jag har tvättat 6 st tvättar, så de är fullt med tvätt överallt, torktumlaren står på och det är snorvarmt i hela huset.
Ska i allafall åka och jobba om en kvart, ska svänga förbi arninge först och köpa mig en almenacka... Har även hittat två par skor där men jag har inte råd :( men jag vill verkligen ha dom... någon som vill bidra ? :)

Efter jobbet ska jag till Alex i allfall, vi ska dricka te som sagt och prata för de va ett tag sen vi umgicks :) ska bli jättemysigt, sen efter det på hemvägen pickar jag upp marcus från jobbet.. Blir ingen Norrtälje idag, vi valde att lägga fram en köttbit i stället från frysen här hemma och laga en god middag. :p

Jag åt precis rester från maten igår, jag luktar vitlök i hela munnen, eller jag smakar vitlök och därför antar jag att jag luktar också. Även fast man borstar tänderna så försvinner de inte.. :/ surt..

När jag städade packade jag även ner vissa saker.. ska ta en rensning bland mina kläder någon dag innan skolan börjar, har så mycket skit, men har så svårt att slänga dom eller ge bort dom, jag tänker alltid att jag kommer ha någon anvädning för dom men de har jag aldrig..Men nu ska de rensas kan ju inte ta med såhär mycket onödiga kläder till lägenheten.. 34 dagar kvar nu.. sen tar vi emot nyckeln. Tack.. :D

Nej nu ska jag ta ur sista tvätten sen ska jag bege mej.. Hoppas ni älskar mina inlägg. Alla mina fans.. ( bara så ni vet ska jag bli som Kissie) NUMMER ETT! MOJHAAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0