you got what i want

hej.
första dagen avklarad i skolan. Jag går i trean nu. helt otroligt roligt. hade fått tre nya i klassen, supertrevligt.
annars var skolan som vanligt.. men de bästa av allt var att träffa alla igen.

just nu sitter jag inne på min o marcus spotify och lyssnar på lugn och skön musik. innan jag ska stänga av datorn.
marcus är med sin kusin och ska fiska inatt, så jag är ensam under natten. då har jag hela våran 180 säng för mig själv.mohah...

idag var sista dagen på mitt jobb.. mina älskade små barn, det var jätte sorligt, tycker om dom så mycket att de är svårt att förklara, vi hade så bra relation. Jag jobbade som barnflicka åt två barn, 3 o 5 år.. världens bästa och sötaste. Men jag skulle komma o hälsa på och de känns bra.. Hade egentligebn bara jobbat där i 8 månader, men de är lång tid och man hinner bygga upp en relation på de.. aja, nu blir det fokus på skolan.. anledningen till varför jag slutade jobba är för att jag går i skolan så sent om dagarna och jag hinner inte hämta barnen då på dagis, de blir alldeles försent. Så även fast jag verkligen inte ville sluta eller familjen så var det tvunget att bli så :/

imorgon börjar jag halv 12, rätt skönt med sovmorgonen men endå vill jag komma igång på morgonen, vänja mig vid att gå upp tidigt. men man ska vell inte klaga, eftersom jag endå går till fem.. så även fast jag börjar halv tolv är de massa timmar man ska sitta o ha lektioner, nästan till kvällen. skönt när vi snart flyttar, då blir de nära hem och då e man hemma tidigare allefall..

nu ska jag gå in på skolportalen och kolla en uppgift jag fick ida som börjar imorn..bläääääää..
hejja mej, mitt sista år. yeaaj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0