All eyes on me in the center of the ring just like a circus

hej.
vaknade för en stund sen. borde vell gå upp och städa lite.. sandra komme förbi snart, då ska vi snacka  lite planer inför sommaren och ikväll.
igår åt jag och marcus tacos, vi åt med hårda bröd vilket var hur länge sen som helst, det är mycket godare. fast vi gjorde för lite mat så vi var hungriga efteråt :s

Sen tittade vi på luftslottet som sprängdes... men båda var så jäkla trötta efter halva så vi stängde av och ska se klart resten idag. fast nu e han ju på jobbet. men jag vill se filmen nu ! ..

har sovit otroligt dåligt inatt, drömde en mardröm som jag inte kunde somna om efter.. :/

aja, jag vet inte hur mina planer ser ut idag. antingen blir det middag med Marcus och då skulle vell Jocke komma över också. eller så blir det utgång. jag vill helst gå ut, är skit taggad men har så jävla dåligt med pengar. mitt lov är ju faktiskt slut nu så då vill jag göra något sista dagen! så kan killarna få va här och killa sig också, medans me and my friends dances our aaaaaasss off. nejdå... nu har jga bara tråkigt..

Ska äta frukost nu..
sluta läs min blogg. jga blir äcklad :)
Puss

Kommentarer
Postat av: alex

SE UPP, FÖR NU ÄR VI UTE PÅ GATORNA, ingen kan gå säker...

2010-03-06 @ 16:59:54
URL: http://alexx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0