And you will falling in love to the music

Hej.
Igår åkte vi in till stan för att gå på Metro. Men det var 20 där, skumt. vi var där en lördag sist. så vi kom inte in, eller vi testade inte men våra kompisar som var där innan oss kom ej in. Så vi gick till pilot. Var en helt okej kväll. Rätt okej drag, men dålig musik ... näe inget kändes riktigt taggat igår på pilot. Men det var en sjukt rolig kväll, träffade många människor.

Käkade efter krogen sen drog vi hem till Alex och hade "efterfest" hahaha. vilket drag ;D
Kom hem för ca 2 timmar sen och har tittat på film och ska vell nu börja planera mitt projekt arbete lite. Som ska vara halvt klart nu i mars.. imorgon börjar skolan igen.. just nu orkar jag inte det faktiskt..

Jag och mina tjejer ska gå på Lady gaga i maj. fan va jag ser fram emot det. först gå ut och ta några öl i vår/sommar solen sen gå på konsert och sen ut och dansa .. wie..


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0