Because when I arrive I'll bring the fire, make you come alive

tju..
vaknade för en stund sen och tänkte att jag skulle dela med mig lite av mitt intressanta liv. hade ju tänkt att ge er ett blogg inlägg per dag bara men idag kan det kanske bli två eftersom jag är så tidig och sen kommer jag ha ennu en tråkig dag.
fast min kväll slutade allefall bra igår. Jag och Sandra bestämde oss för att dra in till stan och ta några öl. Från att sitta i mina sovkläder och en tofs jag sovit i, kl halv 7 bestämde vi oss för att dra in och bussen gick sju. så det var bara att slänga på sig nått snyggt och sminka sig snabbt. sen satt vi på bussen och när vi kommer in till stan så äre ju en "olycka" som hänt. någon hade hoppat framför tågen så tågen är inställda och det går ersättningsbussar och skit. men vi behövde bara vänta typ 15 minuter sen kom tåget som tog oss direkt dit vi skulle. tur skulle jag kalla de. då bestämde vi oss för att vi skulle köpa en turlott. MEN DET GLÖMDE VI SANDRA!!

Vi drog allefall till Dovas och det var rätt mycket folk och skön musik. Vi var as taggade, men inget krogställe var ju öppet..måndag liksom. så vi drog hem med sista bussen och hade askul. very nice night.

Fick allefall komma hem till min älskling och mysa och sova..

Aja, afterworken blev inställd idag allefall, vi hade vell tänkt oss tegel men de får bli en annan dag. Alex skulle ha gäster, fyller ju år idag :) grattis <3

Idag ska jag och jennifer busa iväg till macken och steka. haha.
Nu ska jag se på greys anatomy och äta pizza.. ush så vidrig jag är. kl är 20 i 11 och jag gör en pizza. aja. jag har lov!! jag får äta hur mycket skit ja vill. nej nu försöker jag bara bortförklara mej, eller skydda mig själv kanske man säger?

Vi hörs kanske senare ikväll.. jag får nog det ganska tråkigt.. ska sitta hemma och försöka få bort min lugninflammation som mamma tror att det är :|

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0