have you ever tried sleeping with a broken heart, well you can try sleeping in my bed

godmorgon. vill inte ens dela med mig om hur min dag kommer se ut för det vet ni redan. haha patetiskt.
Jag har lov och jag sitter inne, det är sol ute och jag sitter inne.. hemskt.
Ska vell antagligen dra mig mot täby snart och fixa lite stuffs med Sandra. Sen ikväll blir det tegel med tjejer.

Jag tyckte det skulle vara jätte skönt med lov då jag slapp jobba och hade inget skolarbete eller skola. HELT LEDIG..
Men jag håller seriöst på att avlida av rastlöshet.. jag har massa saker jag kan åka och göra. men det går inte med min ekonomi.. fast jag är ju en slösa.

jag måste gå in på min bank nu och se ifall jag har lagom mycket pengar ..
bye bye. hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0