i know this must sound insane

tjo.
idag är jag trött, stressad.. stressad över skolan... det är inte speciellt mycket just nu nu.. men de börjar nu, projekt arbeten och saker. jobbar bara två dagar i veckan det är inte mycket men det får mig stressad att veta att två dagar av 7 hinner jag inte göra något för skolans skull eller städa och fixa hemma i huset. Skulle behöva minst 5 dagar i veckan till skolan och 2 dagar i veckan ledigt.. låter jätte slö, men det har absolut inget med det att göra.. Men jag kämpar på. Det glädjer mig att´jag kommer få förhöjt studie bidrag i höst, eftesom jag är så gammal för att gå i gymnasiet. Då blir ekonomin lite lättare. åh har så mycket framtidsplaner, måste prata med någon om detta.. Skulle träffat pappa idag egentligen men har mått så himla dåligt nu i två dagar, mått illa och hostat så mycket. Ska beställa en doktor tid där de för göra helkroppsundersökning för att se va felet är på lilla mig. Man börjar ju undra.. men de är helt sjukt för de kostar en jävla massa pengar att gå på en sån där undersökning, men det är ett måste.

gud va tråkiga saker jag skriver om... men jag e trött ..
hejdå.... nu ska jag och marcus laga god god mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0