i wish that i was looking into your eyes

Heej.
Kom hem för en stund sen från jempa. Vi har suttit i linne i solen och druckit saft och varm choklad och rökt som ett par skorsstenar, men det är helt okej när solen är framme så här varmt. Vi vart ju tillomed svettiga, synd att man hade smink på sig, annars hade man ju kunnat försöka få lite färg.
Skulle ha jobbat idag men icke, barnen var sjuka . Så blir inge jobb på torsdag heller. de suger.. men så ere.
Nu skulle jag egentligen ha pluggat men kom på massa andra saker jag ville göra istället, typ äta, se på teve, titta fb och bloggar. Så nu e klockan plötsligt halv 7.. och jag måste gå upp och ta en dusch snart.

orkar inte skriva varje dag. så nu när jag skriver vet jagi nte va jag ska skriva, har gjort massa saker.
Har varit på middag hos min pappa och hans fru innan de drar till thailand med marcus och sis och victor. Har varit och storhandlat med marcus, vi har ätit massa goda middagar, vi har haft fest. Det var ju en av de trevligaste på länge :) I påskhelgen blir de nog en utgång eller två. har lovat bort mitt söta lilla arsle till en del vänner så ska försöka hinna med alla mina babes. Speciellt Sandra som jag inte träffat på ett tag :/ vi ska hitta en dag då vi får umgås och snacka och bara vara o göra nå kul..

Måste bara säga hur kär jag är. kan man vara såhär nykära och glada som vi är efter 2 år?
Även fast man har haft sina upp och ner gångar. Men så äre ju, det bara är så att jag och marcus ska vara. Nu har jag hittat den som är rätt för mig livet ut. Jag är lyckligare än någonsin.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0