if you wanna know, if he loves you so, its in his kiss

Hej.
Nu sitter jag och äter frukost med marcus. mackor och mjölk. idag ska bara bli en lugn dag då vi ska mysa och äta gott. Mitt lov är ju snart slut.
Igår så var vi inne istan, jag marcus och oscar gick och käkade Kinabuffe.. vi var lite bakis efter tegel dagen.
Efter att vi käkat så åkte jag och marcus hem och bara tog det lugnt.
I onsdags så satt jag och några av tjejerna som skulle ut hemma hos mig och förkrökade, det var väldigt trevligt. Kvällen överhuvudtaget var riktigt roligt..

Nästa vecka ska jag jobba 3 dagr istället för 2.. lite extra pengar är alltid bra. och jag saknar mina barn lite nu faktiskt.. var ju ett par dagar sen vi sågs nu..

För er som läser och inte vet så har jag jobbat på mcdonalds i ett halvår, fick faktiskt jobbet samma dag som jag gick på britney konserten, vilket var sista gången jag skrev i bloggen. Men jag slutade där nu i Januari och nu jobbar jag som barnflicka.

bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar dina titlar!

2010-03-05 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0