Im back

( Hur byter man bilden på sidan ? Det funkar inte för mig )

Hej..
Jag fick sug efter att börja blogga igen..antagligen för att jag inte har haft något att göra sen i morse.
Marcus är på jobbet, jag har lov och mina vänner jobbar eller så är alla fattiga som jag själv. Stackars oss.
Just nu sitter jag och tittar på xeffect på Mtv. Undra om det är uppgjort eller om de verkligen händer dom ? jag måste ta reda på det för jag älskar pogramet.

Jaja, inget har hänt i mitt liv sen jag slutade blogga ( som om jag skulle ha massa läsare som bryr sig, har inte en enda läsare just nu skulle jag tro ) . Jag har 1 år och 3 månader kvar i skolan.. samtidigt som jag vill gå kvar där vill jag bara ut och jobba och kunna betala för mig själv och leva med marcus. Vi vill åka på så mycket resor tillsammans och köpa vår fina lägenhet.. men just nu har vi det bra i vårat stora stora ( för stora ) hus.

Och jag är fortfarande konstant sjuk. Min förkylning och hals har inte försvunnit ännu. just nu idag så sitter jag med sån hosta att jag spyr för att jag hostar så mycket. Men det konstiga är att jag inte mår dåligt ett dugg. känner mej helt frisk.. fast måste till doktorn, för jag vill ju inte vakna med en lugna breved mig ? Eller ?

Min helg har varit helt underbar. I fredags var jag ute och firade min vän Emil, vi dansade tills vi droppade svett och vi drack och sjöng tills rösterna blev hesa :D va länge sen jag hade en så lyckad utekväll. När jag har så roligt blir jag så taggad på att gå ut och dricka och dansa hela tiden..så imorgon ska jag och Alex på after work. vet inte om några fler ska med. sen på onsdag ska jag och jennifer ut och dansa, vet inte där heller om några fler ska med.
Aja, på lördagen så lagade jag och marcus god mat och vi hade köpt massa gott.. vi tittade på Swordfish, den har jag aldrig sett och jag var tveksam till den först men sen vart den såå spännande och när det var tio minuter kvar i slutet så somnade jag.. förstår någon hur äcklad jag blev när jag vaknade mitt i natten och insåg att jag hade missat det mest spännande ? Marcus hade också slumrat, men han hade ju sett filmen förut så inge synd om honom.

Jag vet allefall någon som blir glad över att jag skriver blogg. Så jag kommer vell ha allefall en besökare per dag. YEAJ. ( Jennifer )
Måste bara säga innan jag avslutar detta inlägg, såg precis på reklam att mcdonalds har nya hamburgare igen..mm..

Vi hörs inom en snar framtid. Bye

Kommentarer
Postat av: Aleeexx

Jag är iallafall en besökare;) har kollat din blogg nästan varje dag men insett att du inte skriver haha=D puss på dig

2010-03-01 @ 17:26:11
URL: http://alexx2.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D



Tro mig, ingen kan bli gladare än mig :D

2010-03-01 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0