just let me love you and you will never leave

Hej tjo.

Kom precis hem från täby centrum där jag varit och spenderat min eftermiddag med Sandra! Vi har kikat i affärer och vart på apoteket och lite sånt där små saker.
Hämtade ut min knark medicin, hoppas jag mår bättre utav den. fast vågar inte ta den än även om jag vill men vill inte somna, man blir ju tydligen så trött av den så jag väntar. måste laga middag.. men orkar inte..
Sandra och jag funderade på bio.. orkar jag det ? nja.. synd sandra.. jag säger nej i mitt blogginlägg.. när du läser de här har jag förhoppningsvis fått ett samtal av mej också där jag sagt att jag inte orkar haha.

Jag vet inte alls vad jag ska göra nu. har super tråkigt.. är hungrig. trött..och lite ensam :) men de gör inget.. kanske ska åka och hyra film.. jaaaaa de låter hur bra som helst. film och chips?
jag har ingen att prata med därför som jag sitter och funderar här.
marcus är på jobbet.. hatar att han jobbar sena tider. rätt trist när jag går i skolan på dagarna. och när jag väl jobbar så jobbar jag bara till halv 7 och han jobbar längre.

minns inte ens vad som ligger i min väska, måste gå o kika va jag fått med mig hem från täby idag..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0