Let your heart do all the talking

Hejhopp.

Jag sitter och tänker på massa minnen.. det jag mest satt och tänkte på var midsommar 2009.
Jag och marcus var ute på min syster och hennes mans landställe i 3 dagar.
Vi kom dit dagen innan midsommar , satt på balkongen med radion i bakgrunden och drack öl och cider och snacka. Midsommar var det dans runt stången och barnen klädde stången, och hela dagen var helt underbar..
Dagen efter var det fotbollsmatch och cider hela dagen lång, och jag kan lova er att jag slutade som en zombie, men vi satt i gräset och pussades, kramades, spelade fotboll med alla, hade picknick, gick promenader och satt nere vid vattnet. Jag behöver sommar nu. Jag vill ha en lika bra midsommar i år. Mysigaste minnet någonsin.

Aja, idag började allefall skolan efter lovet. var kul att träffa mina sötnosar..åkte till täby efter och käkade med girlsen och boysen sen åkte jag hemmåt. Nu kom jag precis hem från en långpromenad med Malin. Gud så skönt det var ! vi har bestämt oss för att försöka göra det ett par gånger i veckan. sen även börja träna.. får se hur de går för oss.. Minst gå 3 gånger i veckan. vet att det är lite men har inte så mycket tid och det är allefall en bra början..

Ska jobba tisdag onsdag torsdag nu..har massa funderingar jag tar itu med imorn..angående min framtid. ska bli spännande, vet inget om min framtid, den är väldigt oklar förutom att den är med Marcus.

Jag är musik beroende just nu..finns ju ett par låtar som toppar listorna.  Ska lyssna på musik nu och sen picka upp älskling på jobbet.. Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0