nothing compares to you

Hej.
Ligger i sängen lite småsliten. Trött och förkyld. Ser på greys anatomy.
Marcus är på jobbet till klockan 5 så jag kommer ha otroligt tråkigt idag..för jag orkar inte gå upp, för jag blev nere när jag tittade ut och såg att de va snöstorm, så då stannar jag i sängen. Jag äter apelsin :)

Ny mobil har jag fått också. Mm en touch mobil. Hoppas jag vänjer mig snart för jag får panik på "knapparna"..

Jag är ledsen idag..
ingen bra dag.
Hejdå..

någon utomstående som jag inte känner så väl som vill prata med mig? skicka ett sms. då blir jag glad!
jag vill prata med någon som inte känner mej utantill...

bara för att liksom..
gud va löjlig jag e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0