people say that i drink to mutch, but im as happy as i can be

Hej.
Kom precis hem ifrån jobbet. är trött nu. behöver plugga matte kom jag på exakt nu när jag skrev det...fan. har prov imorgn och det är svårt tycker jag..just den här delen, annars är matte enkelt för mig men inte de här.
Aja, det är bara att göra sitt bästa. får gå igenom det lite snabbt när marcus kommer hem så får han hjälpa mig så får jag meddela imorgon hur de gick. jag tror jag kommer få godkänt allefall men där stannar de :)
Marcus kommer snart, ska möta han på ica där vi ska köpa mat och gott.. Sen ska vi se "how i met your mother" som vi lånat av jocke. Jag älskar den serien.

Idag i skolan har jag och mina vänner fått gå och plocka fimpar, haha så jävla otur att just våran klass får den uppgiften på städdagen. vi fick även toaletterna. Det är vell antagligen för att vi är den äckligaste klassen på hela Åva. Åkte senare till jobbet och hade en dröm dag med barnen, har skrattat massor idag och haft det mysigt.

Fick min deklaration idag, vart en slant på 1900 kr som jag fick tillbaka, dom går förstås direkt till sommarkassan.
Gillar att få tilbaka pengar sådär bara helt plötsligt. Så nu har jag 7000 helt plötsligt i sparkassan.. Det gick fort. och det gillar jag.
Imorgon är det fredag wiie, då ska jag förmodeligen möta min syster och Andrea i stan en snabbis och fixa lite saker. Andrea vet inte om det än. yes.
Sen på lördag blire partey partey. sen ere 4 dagar i skolan sen LOOOV igen! helt sjukt. jag älskar vårterminen. nu är de snabba puckar framåt. snart är det min tur att börja 3an.. äntligen :p

nu ska jag städa undan lite pant saker och kanske ta med dom ner till ica så vi får en liten extra slant att handla för.. de blir allefall 30-40 kr skulle jag tro :)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0