there's just something about our future love

hej.
Har glömt att skriva i 2 dagar insåg jag nu. fast jag har faktiskt inte haft tid. har haft skola och jobbat och kommit hem sen och då har jag bara prioriterat middag och mys med älskling.
Blir jobb idag med, sen äre inge jobb förrän på tisdag. jag trivs med mitt jobb. perfekt för mig. inte som mcdonalds, stressigt, aldrig sitta ner.. fast jag gilade de jobbet också iförsej jag lärde mig ju mycket och träffade bra människor.

Idag har jag och lovisa ´redovisning om hiphopare, haha vi har haft en person som inspirations källa. om den personen bara visste.

Jag har faktiskt inte mer tid att skriv a nu, för nu ska jag sätta mig i bilen och åka och hämta upp My innan skolan. Har saknat henne.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0