what i want is what i got

Hej.
tittade precis på melodifestivalen, och jag är så nöjd över resultatet! Anna är så gudomligt bra. Hon var värd att vinna. fatta va spännande för henne att stå i norge inför alla ? aja, jag är jätte nöjd allefall. ska bli kul att se i maj.
ryste faktiskt till när hon vann, man såg hur helhjärtat glad hon blev.

Igår var jag med Lisen och hade en spännande kväll. vi började hemma hos mig och drack vin, slutade i täby hos hennes kompis och jag slutade deckad... typ. vart lite för mycket intag av dricka där. Men idag mår jag bra, är inte bakis ett dugg, men däremot sjuk.. hostar som en jävla galning. när ska den gå bort ? jag är rätt less på att behöva springa till toan och halvt spy så fort jag får en hostattack.

Idag skulle jag och marcus på båt mässan egentligen , skulle möta upp han i älvsjö eftersom han sovit hos en vän. men min mobil dog och jag vaknade inte förrän halv 2.. då var dom redan där så jag sa att jag stannade hemma. bäst de när jag mår som jag mår. just nu är jag jätte sugen på mcdonalds.. men orkar inte gå upp ur sängen och åka någonstans.. plus att jag ska stå emot den där skitmaten. fast jag måste ju äta , har ätit jätte dåligt idag och det enda jag är sugen på är mcdonalds, då ere vell bättre att äta mcdonalds än att inte äta någonting? det måste de ju vara (a)

börjar sakna min vän Jennifer som är bortrest. men hon kommer hem om 5 dagar tror jag det är nu. saknar att ses vid bussen och röka. jag har inte kunnat ringa henne och berätta saker när jag får lust liksom. de suger ju.

Nu ska jag se på bruce den allsmäktige, jag kommer antagligen somna..men måste äta.. orkar jag gå ner och göra någon mat? NEJ

Marcus mitt hjärta <3

BYE

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag saknar mın Mıckısen ocksa. Snart ses vı ıgen

2010-03-14 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0