you can call me manboy

tju.
Kom hem för en stund sen från resturangen, har hunnit tagit en dusch, tittat på teve och upptäckt att vi har en silverfisk.. otroligt äckligt. kan någon förklara va dom kommer från? är det när det är mycket tvätt eller när golvet blir blött? Så jävla äckligt har vi ju det inte hemma direkt. aja. hej fiskarna.

Vart en 3 rätters på resturangen, mycket gott. Vi satt innan och tog något och dricka och sen satte vi oss och åt och prata och hade de trevligt och bra.

Imorgon är det redovisning av ett projekt vi gjort och sen ska jag även jobba. Jag är fortfarande väldigt sjuk, men har fått en läkartid nu på fredag. kanske jag redan sagt? aja,vi ska allefall ta prover och röntga. skönt, då kanske man får något svar på va felet e.. TACK
Efter jobbet imorgon ska jag få göra något alldeles speciellet, jag ska få träffa Jennifer som kommer hem imorgon eftermiddag..haha det är de enda jag pratat om med marcus idag, hur kul det ska bli. de ska du veta Jempis..

I helgen blir de nog lugna puckar. har inte bestämt om de blir utgång på fredag kanske. är rätt sugen..men endå.
aja.. nu ska jag och älsk titta på Svensson svensson.. måste bara meddela att jag har aldrig varit med om ett roligare program. vi har sett på de nu varje kväll i flera veckor. men man tröttnar ju aldrig.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0