you dont know how sick you make me, you make me fucking sick to my stumage

Tju.
ligger i min säng nu, med hosta och illamående och andningssvårigheter. jag njuter.
ska ringa doktorn och boka en tid alldeles strax, fast så har jag sagt länge nu. jag skjuter alltid upp det av någon konstig anledning, när det egnetligen bara tar ca 5 minuter högst att boka besöket.
Men ni vet när det känns som att när man kommer till doktorn så kommer man inte verka sjuk? Jag lovar att jag inte kommer få ett enda hostanfall hos doktorn så han kommer ba neej allt e bra.. tack liksom.. fast de lär ju se om jagh ar något fel på lungorna eller halsen.. JAJAJA skit tråkigt..

Jag dör av rastlös het av att vara hemma, och det var väldigt dumt att vara hemma idag då det var en viktig dag i skolan, men vad ska jag göra . jag har inte varit hemma från skolan på flera flera veckor, och nu kände jag att det var dags för annarss kommer jag aldrig bli frisk..
Tänkte även starta min sluta röka period nu. jag har sagt så hundra gånger så ingen kommer vell tro på det. men jag ska vara rökfri i påsk. det har jag bestämt. vad ska jag med cigaretterna till ? Okej om jag tar en cigg med en vän någon gång men jag ska inte gå ut själv och röka eller röka onödigt många cigg. Jag ska vara rökfri till helgen nu först och främst. få se hur de känns. Det är bara att kämpa hur röksugen jag än är... nu är jag ju otroligt röksugen :/ mår nästan dåligt av att jag inte tog en cigg innan jag lovade mig själv att sluta röka..Igår rökte jag faktiskt bara 2 cigg. näe, nu tar jag en promenad istället, det borde krya på mig och försöka få bort mitt röksug.

Jag blir så lycklig när våren kommer..allt känns bra då :)

Have a nice day. i will not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0